FANDOM

Opis

Gaster to ojciec Sansa i Papyrusa. Po raz pierwszy spotykany jest w odcinku "Yet Darker" i przedstawiony jako wróg, który chce odebrać DUSZĘ Frisk, aby powrócić. W następnych odcinkach jest przyjaźniejszy i pomaga Frisk i jego przyjaciołom.

Wygląd

Gaster -podobnie jak Sans i Papyrus- jest szkieletem. Jest wysoki i szczupły. Nosi długi, czarny płaszcz, szare spodnie i brązowe buty. W dłoniach ma wycięte dwie, okrągłe dziury - po jednej na każdą. Jego oczy zazwyczaj są czarne, lecz gdy używa swoich mocy, prawe oko zmienia kolor na czerwony, a lewe na niebieski. Prawdopodobnie pochodzą one od kolorów jego synów (Papyrus - czerwone, od koloru szalika; Sans - niebieskie, od koloru oka (podczas używania mocy)).

Relacje

Sans

Sans jest synem Gastera, jednak ich spotkanie w odcinku pt. "Yet Darker" nie jest miłe. Po próbie Gastera zabicia Frisk, pojawia się starszy syn Gastera.

Frisk

Frisk znaduje Gastera w pokoju z szarymi drzwiami. W następnym odcinku Gaster jest przyjaźnie nastawiony do protagonisty.

Jessica Grey

Gaster był na początku oraz przy opisywaniu planu działania Core przyjazny dla Jessicy. Jednak, gdy się dowiedział, że przyczyniła się ona do śmierci Sansa, przestał być dla niej miły i zwątpił w jej dobre intencje

Ciekawostki

  • Podczas używania swoich mocy, oczy Gastera zmieniają kolor. Lewo oko staje się niebieskie, a prawe czerwone. Kolory te pochodzą od kolorów Sansa i Papyrusa. Dowodem na to jest fakt, że po śmierci Sansa jego lewe oko znikało, a nie zmieniało kolor.