FANDOM

Opis

Frisk pojawia się pierwszy raz gdy walczy z Sansem na ścieżce ludobójczej. Pod koniec odcinka daje swoją Duszę Sansowi aby ten pokonał Charę i zresetował tą linie czasową. Frisk nie ma określonej płci, chociaż w stosunku do niego używa się zaimka "on".

Frisk jest jedną z głównych postacią w Glitchtale.

Wygląd

Frisk wygląda prawie identycznie jak Chara, jedyne różnice to ciągle przymrużone oczy, Azjatycka karnacja i inny sweter. Sweter Frisk ma kolor niebiesko-fioletowy.

Relacje

Chara

Chara od pierwszego odcinka jest wrogiem Frisk. Kiedy protagonista chce zresetować linię czasową, Chara sama zaczyna walczyć.

Asriel

Asriel to dobry przyjaciel Frisk. Na początku - kiedy był jeszcze kwiatkiem - nie był do niego zbyt przyjaźnie nastawiony. Jednak, kiedy stał się Asrielem, był bardziej przyjazny.

Sans

Sans to także przyjaciel protagonisty. Na dowód ich przyjaźni, po wyjściu na Powierzchnię, Frisk zniszczył przycisk Resetu.

Ciekawostki

  • W pierwszym sezonie Glitchtale Frisk nic nie mówi. Dopiero w drugim sezonie "nauczył" się mówić.
  • Frisk to jedyna postać, która była obecna we wszystkich odcinkach.
  • Do imienia "Frisk" używa się zaimka "on", że względu na męską końcówkę (żeńskie imiona zwykle kończą się na "a").

Ciekawostki